Janina Rojas, Igualada (1983)

62% dissenyadora
29% artesana
9% física

L’any 2001 la meva passió per saber el perquè de les coses em va portar a estudiar Física, a la UB. Després de 4 anys de plena dedicació a la ciència, vaig decidir anar a l’estranger. En ser-me denegat l’Erasmus, vaig agafar les maletes i em vaig plantar a Milà (Itàlia). Va ser llavors que vaig canviar la Física pel Disseny, vaig cursar un any de Disseny de Moda al IED Milano, al cap de l’any tornava a ser a Barcelona. Aquí és on vaig acabar els 2 anys que em quedaven. La Física ha quedat a l’espera, mai abandonada, ja que la capacitat de síntesi que m’ha donat la ciència mai me l’hauria donat el disseny.
Actualment treballo com a dissenyadora de moda, per una banda en la gestació de la meva marca de complements labºixeta i per l’altra en la investigació de nous productes de punt per Original Buff. Per complementar-me m’estic formant en l’àmbit de l’escultura i l’artesania de la pell.